Dagens fråga 4 December

Har du bara rosa leksaker till din hund?

Haha, nej de har jag inte. Men när jag köper leksaker till hunden så letar jag alltid efter nå rosa, är inte alltid jag hittar de. Hundar och katter ser ju bara svart och vitt men jag skulle aldrig få för mig att köpa något svart eller vitt. Jag vill ha mycket färger för när jag väl leker med hunden så blir de ju roligare för mig. Just nu har katterkva rosa råttor och bland Tinas leksaker är de mesta rosa men inte allt.

En av Tinas rosa leksaker

Sen kom nyss en fråga till in

Varför byter du header så ofta?

Haha jo för att jag har lärt mig photoshop och kodmallen :P Tycker de är skitkul och det blir roligare att läsa en blogg som ändrar utseende emellanåt. Håller ni inte med? Sen går jag ju media. :P


Jag har Adoble photoshop CS4 :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback