Dag 6 min dag

Jag vaknade i morse men låg och znoosa i ett tag. Det var jätteskönt. Tåget var typ en timme sent så jag tog bussen fast det hade jag tagit iaf eftersom pappa inte skutsa mig. När jag kom till skolan så förlje jag med My och Linnea till caféet för My skulle låna pengar till frukost. Lilla My då.

Skolan gick ganska fort innan sista lektonen som var engelska så hade vi en lång lunch så vi gick till caféet och pluggade till läxförhöret som jag inte hade pluggat till men Linnea var så snäll och hjälpte och lärde mig alla ord. Tack för de. :P

Efter skolan så åkte jag hem till Rosa, om ni bara visste hut fint hon och hennes sambo har de. Hehe lovar att jag kommer åka hem till dom igen. Vi åt lite, spela spel och hon reta mig lite och säger jag är tillsammans med en dryg unge. Ja sånt som småsyskon gör fast nu är ju hon äldre än mig. Men aja tur för henne att man inte kan bl arg på henne. Hon är ju nästa mer blåst än mig.

Ja nu är man hemma och kollar på tv medans mamma och pappa gör pepparkaksdeg. :)

Just nu :)

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback