Vart tog viljan vägen?

Jag orkar inte kämpa just nu. Jag brottas med tankarna hela tiden och känslorna går inte att berskriva. Eller de går men jag orkar inte. Jag hade mitt "akutmöte" men min terapeut idag vilken var bra. Hon berättade för mig att jag är nybörjare med att känna känslor, de jag lär mig att känna och hantera gör man normalt i tonåren men jag hade så mycet annat då, jag mådde ju piss redan som 13 åring.
 
Jag har valt att gå den friska vägen men hur ska jag hitta illbaka och fortsätta kämpa? Just nu går de inte framåt på de sätt som jag vill. Även som personalen här säger att jag är jätteduktig på att säga till, ta emot hjälp och lyssnar så vill jag mer. Jag vill se framstegen själv som jag kunde för en vecka sedan. Nu känns de som att inget spelar någon roll. Jag kommer alltid vara misslyckad.
 
Hur skan detta sluta? Ska jag be om hjälp igen. Nej för personalen är så jävla trött på mig. Är de värt att fortsätta?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback