Jag gjorde de

Igår kväll blev de sjukt jobbigt. Jag skrev ner hur jag kände osv i min dagbok som jag köpte i tisdags. Där kan jag skriva ALLT sånt som jag inte vill säga till personalen och här på bloggen. Jag sitter nu på bussen till praktiken som jag egentligen inte vill gå till idag. 

Igår tog jag ett jobbigt beslut, jag lämnade ifår mig mina saker som jag hade på rummet som jag hade skadat mig med. De tog emot sjukt mycket, jag ville egentligen inte. Monstrerna inom mig sa att jag inte skulle de men jag gjorde de ändå och då sa monatret till mig att du kommer ändå skaffa nya saker att skada dig på. Men de ska jag inte. Jag kan inte fortsätta skada mig om jag ska flytta snart, där kommer de finnas massa saker att skada sig på, jag måste kunna hantera de. Jävla monster. 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback