I am back

Jag har inte haft något att skriva som vanligt och jag har inte haft någon ork att blogga. Just nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på tv.
 
Idag har jag varit hos optikern för synundersökning, jag hade inga större fel, är lite närsynt bara. Men jag behövde inga nya glasisar eftersom jag inte kör bil. Om jag hade kört bil så kanske jag skulla behövt köpa nya.
 
Imorron så ska jag prata med en av mina behadlingsåpedagoger om min hemrasa i slutet av maj. Jag pratade med en annan av mina behandlingspedagoger om de i måndags och så tog dom de igår på konfan så då sa L att vi ska prata mer om de i morgon. Min terapeut har ju sagt att de inte ska vara omöjligt eftersom de två senaste gångerna jag träffat dom har gått bra.
 
Nu blir de fruksallad tror jag!!!!!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback