Gett upp eller inte

Just nu känns de som mitt mående står stilla men ändå inte. Jag mår mycket bättre än vad jag gjorde förra helgen men jag orkar inte kämpa för att må ännu bättre. Jag kan inte säga att jag mår bra för jag vet inte hur de känns att må bra. Hur känns de egentligen och hur vet man att man mår bra? Man kan ju må bra på många olika sätt.
 
Min terapeut säger att jag är klar med min behandling här och att jag kommit så långt att de finns inget mer att göra här utan nästa steg är att klara mig själv och de kan jag inte göra här utan i Jönköping. Vi ska dit på måndag och planera min framtid och även kolla på en skola. Vi ska åka ca kl 9 och kommer tillbaka på kvällen nån gång. Jag ser fram emot de och jag har skrivit ner de jag vill ha sagt något jag aldrig gjort förut.
 
Så mitt mående får stå stilla över helgen för jag orkar inte göra något åt de, de som händer de får hända. Vi får ta de då för jag orkar inte fokusera på mitt mående just nu utan bara att vara. Imorgon ska jag, Frida och kanske Felicia in till Kristanstad och shoppa och bara ha det trevligt. Jag vet inte om jag nämt Frida någon gång hon flyttade hit för några veckor sedan men vi kände redan varandra för vi hade träffats på piva i Jönköping x antal gånger. Hon är också en underbar människa fast jag var arg att hon skulle flytta hit för jag trodde vi var dåliga för varandra men de är vi inte. Vi har kul, snackar skit och spelar kort tillsammans.
 
Nej nu ska jag sova!!!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback