Aldedes slut

Jag har mår så sjukt dåligt idag att jag inte ens lämnar rummet. Jag har lämnat de två gånger idag och de var vid lunch och när vi åkte till Tollarp en sväng men då hade jag musik i öronen. Personalen har inte ens varit in och sagt nå fast dom vet att när jag blir så här så kan jag inte ta mig ur de själv fast jag försöker. De har gett upp och de är fel. Dom tror att hur dom än tjatar på mig som lyssnar jag inte men så är de inte. Jag skulle behöva berätta vad som finns i mitt huvud nu men de tänker jag inte för då tror dom de är en ursäkt för att jag inte vill berätta hur de egentligen är, så som de var när jag flyttade hit. Men sanningen är att jag är långt nere i en dipp och jag kommer bara längre och längre ner för jag kan inte be om hjälp för de kommer ändå inte tro på de jag säger.
 
Jag mår så dåligt att kroppen är helt slut och jag har sovit i nån timme, jag kommer nog somna snart igen för jag orkar inget annat och alla bara skiter i mig ändå så de spelar ingen roll. Jag är på ett bra behandlingshem de är inte de men de personal som jobbar nu försöker inte hjälpa mig. De vet ju att något är fel så varför tittar de inte in när de inte ser mig på flera timmar? När jag normalt knappt är på mitt rum och jag inte har smsat.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback