Jag lever

Jag har inte haft internet och ingen ork att blogga så jag tog en liten paus. Förra veckan var för jävlig. Jag mådde piss, sket i mitt samtal med min terapeut så hon och en av mina behandlingspedagoger blev sura men de skiter jag i. Ja vad har hänt mer, jag fick veta igår att de höll på att skicka mig till psyk förra veckan vilket känns så där.
 
Den 9 april ska jag till Stockholm på min syster diplomering på handelshögskolan, jag får inte ta tåget dit själv men en av mina behandlingspedagoger ska åka med mig dit så möter pappa upp mig. Men om något händer så ringer min behandlingspedagog polisen och jag blir inlåst på psyk igen och får inte komma tillbaka, men inget ska hända!
 
Sen så den 1 april så börjar min uterdning på vilka diagnoser jag har. Just nu har jag borderline, neuropsykiatrisk störning och självskadebeteende.
 
Just ja, jag har börjat med utsluss vilket innebär att jag är i stan i en utslusslägenhet en dag i veckan (måndagar) och lagar mat med en personal som har hand om utsluss. Ganska kul faktiskt. :)
 
Maten vi lagade på min första utsluss. Hemmagjorda biffar med potatis, sås, stekt lök och sallad. :D
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback