Fortfarande förbannad

Jag kan verkligen inte slappna av. Igår så kallade min terapeut in mig på ett kort samtal och jag blev flyförbannad på henne och idag på samtalet blev jag ännu mer förbannad. Hon säger saker som inte stämmer och så säger hon att jag måste sitta någon annan stans för jag stirrar på henne som sitter mitt emot mig men hon som sitter där har inte märkt något och jag vägrar att byta plats och då blev hon sur på mig. Sen hade de tagit upp på konferensen idag att jag har bettet mig olämpligt i helgen (vilket jag inte tycker jag har bara mått piss) så om jag beter mig på samma sätt som då måste jag byta rum för tydligen tar jag efter min rumsgrannes beteende. Jag är så i helvetets jävla piss arg!!!!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback