Förbannad

Jag måste bara skriva av mig.
 
Jag är så jävla i helvete förbannad på min terapeut. Hon kan fan dra åt helvete!!!! Hon säger saker som inte är sant, sätter förutfattade meningar och säger att jag inte går in i min behandling. Jag har mått piss i helgen så nu säger hon att all personal är trött på mig för att jag sov till halv 12 både lördag och söndag. Men jag somna inte förrän vid 4-5 på morgonen. Det finns två till tjejer som bor här som sover typ hela dagarna och det är tydligen okej. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill bara fly här ifrån just nu. Kasta saker, skrika ja och jag vet inte vad. Det pirrar i hela kroppen av ilska.
 
Jag vill aldrig mer se kärringen!!!!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback