Sjukling

Sorry att jag inte bloggat på ett tag men de har varit mycket. Jag har lyckats dra på mig en förkyning med, har sjukt ont i huvudet och halsen men har ingen feber, skönt de iaf. Jag skulle egentliigen varit i stallet idag men jag känner att jag skippar de så jag blir frisk istället. Jag ville ju mysa med lilla Lino. <3
 
Idag flyttar Frida in hit, en tjej som jag känner sen innan. Jag är glad för hennes skull att hon får möjligheten att komma hit och få bra hjälp. Jag vet att de kommer bli en tuff resa för henne men de är de för alla. Jag är lite nervös också hur de kommer bli. Hur vi kommer påverka varandra. Men de får tiden visa. Jag vill att hon ska se hur långt jag har kommit och hur långt hon kommer att komma.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback