Jag blev lurad

Igår var de ju 1 april och jag försökte luras med ingen gick på de. Men Felicia lurade mig. Hon skulle gå och läsa sin månadsraport och när hon var klar kom hon in och sa att jag skulle gå in till terapeuten och att hon inte var glad. Jag blev så klart skiträdd och tänkte på vad har jag nu gjort. Jag gick in och terapeuten sa att jag skulle läsa min månadsraport och jag tänkte att hon tar de nog efter jag läst den. Allt i raporten såg bra och jag jag skrev på den. Så ställde jag mig upp och hon sa att vi var klara och jag tänkte VA????
 
Och så sa jag:
- FAN då Felicia har lurat mig!!!
Terapeuten
- Va?
Jag
- Ja hon sa att du ville prata med mig och att du inte såg glad ut
Terapeuten
- Haha ni är så barnsliga
 
Du ska få igen FELICIA!!!!!
 
Sen blev jag lurad idag igen. Vi var på väg tillbaka till orana, vi hade varit och handlat lite saker till middagen. Vi pratade om att jag säger ja på skånska och så skulle jag skämta lite och klappade till Felicia lite försiktigt på kinden och hon sa AJ och tog haden för ögat. Jag fick typ panik och sa förslåt 100 gånger och klappade försiktigt och snällt till henne på kinden och hon börjar skratta. Ja så går de till när man bor på orana. Här luras man.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback