Idag och svar

Jag har glömt att svara på en kommentar. Jag fick frågan vart jag ska plugga till hösten och de är en folkhögskola i Jönköping. Jag vet inte vilken än men de blir södra vätterbygdens, june eller jönköpings folkhögskola. Jag ska plugga upp de två år jag har kvar på gymnasiet. Jag ska kolla komvux också, jag funderar på deras underköterkeuntbildning men jag vet inte om den ger högskolebehörighet.
-----------
 
Till något annat, idag har jag ridit vilket gick bra, jag och Flisan red tsm. Eller Lino var lite dryg, han "skakade" på huvudet hela tiden. En stallpersonal höll i lektionen. Lino började galopera och jag var inte berädd så blev lite rädd. Hålningen var inte lika bra idag som de andra gångerna. Jag lutade mig framåt ganska mycket och då får man sämre balans. Men de ska bli bättre. Imorron har jag stallet igen men den ordinarie stallpersonalen är borta så de ska vara en annan personal i stallet som jag inte tror är så stallvan så du får se hur de går. :)
 
 
MIn lilla älskade Lino <3
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback