Bättre

Jag mådde inte så bra i helgen men igår vände de. Jag hade utsluss som jag egentligen inte ville på men jag gjorde de ändå. Vi pratade ekonomi och lagade mat. Vi planerar att laga mat på typ 30/40 min och resten ska vi ägna oss åt typ ekonomi och lite sånt.
 
Idag har jag haft köket och jag tränade på en sak jag tycker är jätte jobbig, att säga till att jag inte vill laga ALL mat själv. Jag brukar ju vara helt själv i köket men eftersom jag är i en liten känslig period just nu så vill jag inte de. Det är mycket som händer och mycket som ska planeras. Egenligen vet vi inget förän 23 maj om ens då. Jag hoppas att de flesta av mina frågetecken får svar då iaf.
 
Imorgon så ska jag till Jönköping och tömma min lägenhet. Ja sen hände de inte så mycket mer. Jag lääääääängtar tills den dagen jag flyttar här ifrån. Är riktigt trött på detta ställe. Men jag har utveckalts enormt mycket och det säger alla. :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback