Mer sanning om lövängen

Jag tänkte beräta lite mer om Lövängen
 
Som jag förstår de inte hur mycket sanning jag berättar så blir de ingen återgärder. Jag tycker synd om dom som är kvar de, foilk flyttar dit men lämnar lika fort. De 6 månaderna så fick jag behandling i 2 månader, resten av tiden gjorde jag i stort sätt inget eller så var jag på psyk. Psyk är 10 gånger bättre än lövängen, jo ni hörde rätt jag trivdes bättre på psyk. Helt sjukt. 
 
 
Jag tänkte berätta vad som hände i helgen, som ni redan vet så hade jag polisförhör i onsdags alltså för en vecka sedan och det var jätte jobbigt, de handlade om när jag och Linda blev mordhotade.
Vi hade inflyttningsfest hemma hos mig de började toppen vi drack lite men snart fick jag en blackout och tog överdos av den starkaste medecinen som jag hade hemma, mitt hjärta slog farligt ojämt så jag åkte in med ambulans. Jag blev kvar över natten. Allt detta berodde på att personalen inte lyssnade på oss och fatta allvaret på lövängen.
 
 
 
Anledningen till att våran näringsmenister var där var för att de ville ha pr.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback