Kebab och telefon

Hej hej
 
Citat från telefonsamtalet med Erikas mamma Mia
Mia: "Jag har pratat med tant Mia och hon är en nörd"
Hahahahaha
 
Iaf sitter i soffan och glor på tv, väntar på att svenska hollywood fruar ska börja
 
Ett annat citat från telefonen med Mia är
Jag: "Förra sommaren så gjorde jag illa benet och fick infektion i magen. I år så opererade Erika käken strax efter skadade jag ryggen strax efter de fick Erika en fraktur i benet så vad händer mig här näst??"
Mia: "Nej, NEJ, NEJ, NEJ,
 
Hahahaa alltid lika kul att prata med dig :)
 
Iaf så ska jag kolla på SHF (svenska hollywood fruar) och är fett sugen på kebab, mums hmm ska jag gå och köpa en???? Tror fasen jag gör de.
 
Imorron ska jag upp klockan 7 och ta en promenad så vaffan. :)
 
 
 
 
 


Mia

Hahahaha... gulle dig <3 <3
Kram :)

2013-09-11 / 20:54:04

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback