Jag del 3

I januari 2013 kom jag ut från psyk, men bara på ett vilkor, att jag hade personal som kom hem till mig varje dag måndag-fredag. Jag hatade de men hällre de än psyk.
25 februari flyttade jag till Lövängen och de var de värsta jag gjort. Jag trodde de var ett bra val men de kan vi alla garva åt idag. Hela bahandlingshemmet är en stor lögn. Men aja de vet ni ju.
 
Tiden på lövängen hade ju ljusa stunder med, men de är inte många.
 
Idag då, vad gör jag idag jo jag ska börja plugga och se hur de går. Jag tror inte de kommer fungera eftersom jag inte kan koncentrera mig. Jag kan inte ens läsa en bok. Det går bara inte.
 
 
 


Sara

Vad fin hemsida du har skapat!

Utmana det omöjliga...om du säger att det inte går att läsa en bok så är det just det som du ska överbevisa. You can do it!

2013-10-08 / 20:34:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback