Mysdag

Idag blir de Chirt Street med Victor, Lisse, Nisse och Isse där vi ska ha trevligt ett tag medans Carro, Becka (en tredje becka) och två till som jag inte känner än äter någon annanstans efter de ska vi bowla och då kommer Johan. Härligt med så många sötisar omkring en. Ja sen delar vi på oss och jag, Carro, Johan, Lisse och Nisse ska hem till Carro och de andra hem till sig.

Haha måste berätta en sak, igår så var vi några stycker okej måååånga och vi skulle säga våra namn och våran favoritglass jag, Becka och Becka skulle säga Rebecka och Magnum mandel samtidigt blev inte riktigt som vi tänkte. Haha roligt iaf. Höhö Niklas.

Nu måste mina naglar ha torkat så nu ska jag fixa mig. :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback