Dag 15 mina drömmar

Jag har typ redan berättat om de. Men kan berätta lite mer om hur jag vill att mitt liv ska bli efter studenten. Jag vill åka som auper till Califonen ett år. Sen vet jag inte om jag blir kvar eller åker till kalla Sverige. Jag hatar vinter vill bara fly och gå i ide. Skulle vara kul att sitta där i ett fint hus med en stor pool och skriva till vännerna i Sverige när dom sitter i kylan. hahah ett härlig tanke. :) Jag vill jobba inom media på tv eller radio. Desinga en väska och skor. Framförallt en väska.

Men USA är min största dröm.


Hehe kanske överdriver lite nu. Haha kan ni gissa vems hus det är?



Okej kanske lite äckligt lyxigt

Vilker ser mest frestande ut?

 

 

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback