Fy fan

Åh herregud vilken dag. Resan till Jönköping gick bra förutom att tåget från Nässjö var ersatt med buss. Jaja! 

Sen när jag kom till lägenheten pappa och hans kompis hade burit ut de mesta men de var kaos. Ingen av de inneboende hade städat efter sig så vi blev riktigt arga så jag kommer skicka räkning till dom för detta. 😡

Nu sitter jag iaf i bilen på väg tillbaka till Orana. Fick en överaskning Flisan var med och hämta mig. Världens bästa kompis har jag. 😍

Just ja när vi skulle besiktiga lägenheten gick jag igång för dom som ska flytta in tyckte inte jag hade städat riktigt. Jag blev så arg så jag börja svära en massa. Så mamman och de lilla barnet gick ut och mamman sa till dottern att hon inte skulle lyssna på mig. Haha!!! 

Så här såg de ut i lägenheten när jag kom! 😡









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback