april april din dumma sill

Idag är det 1 april, jag och två andra tjejer ska försöka luras men vi kommer inte på något. Help us!!!!!
 
Sista veckan har varit bra, jag hade ingen utsluss i måndags pga helgdag, hon som jobbar i utsluss var ledig så jag var i stallet för första gången sen i julas. Det var sjukt skönt att vara tillbaka i stallet.
I tisdags hade jag köket som vanligt och så hade jag samtal med min terapeut och det gick bra.
I onsdags så gjorde jag inte så mycket städade kontoret och konfan, det regnade med en personal skulle åka hem och rasta hennes hundar och jag följde med och vi gick 5 km i spöregn. Inte nog med de på kvällen så åkte jag och en annan personal in på zumba. Jag verkligen älskar zumba!!!!
Igår så var jag i stallet igen och jag red på min lilla älsking Lino, okej det är inte min häst men de är min favorit häst här på gården.
Idag har jag påbörjat min utredning, jag pratade med en psykolog i 1.5 timme, de var lite känsligt men helt okej ändå.
 
Lilla Lino <3
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback