Happy

Söndag vilket betyder att mamma och pappa kommer idag och ska vara här i en vecka. :D Vi ska åka runt och göra en massa skoj. :)
Igår så börja jag äta igen för första gången på tre veckor. Jag har inte kunnat äta efter skadan. Jag pina i mig en hel hamburgare vilket var jätte jobbigt, jag grät efteråt. Så onyttigt jag ville bara spy upp den.
Nu på morgonen har jag pinat i mig en smörgås med ost, mår jätte dåligt över de. Kalorier..... Jag MÅSTE gå ner i vikt och jag har gått ner i vikt. Jag kan inte träna så då är de lättare att skita i att äta.
 
Jaja jag vet att de är anorektiskt beteende men vaffan de har bara gått tre veckor så tre veckor till skadar inte. :)
Jag är aldrig hungrig. Jag lovar att jag ska börja äte om 3-4 veckor. :D
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback