Bloggpaus

Jag mår skit. Hela jag har gått i tusen bitar. Jag orkar inte mer nu. Om någon visste hur jag mådde. Jag har gjort för många misstag och inte tänkt mig för.

Läsare eller vara snäll? Det är frågan och svaret är enkelt. Läsare såklart. Hahaha skojja bara. Har ni humor? Klart ni har annars kan ni inte leva. :P Jag ska vara snällare på bloggen men inte IRL för där är jag snäll, ställer alltid upp för mina nära och kära. Visst är orka ledsen och besviken nu för tiden men det är för att jag inte mår bra.

Så ska vara snäll nu innan jag ska släppa bloggen för ett tag. Kommer faktiskt inte sitta vid datorn på hela helgen. Ska ta hand om mig själv bara mig. Självisk men det är vad jag behöver efter en tuff vecka utan läxor. Men en vecka med mycket känslor.

Till alla er jag har sårat från djupet av mitt hjärta <3




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback