JAAAA!!!!

Jag mår bättre är så glad. Vet ni varför? Haha nej klart ni inte gör. Jo jag har kommit in på june folkhögskola i Jönköping. Jag har sökt två till men de är den jag vill gå på. Jag trodde aldrig att jag skulle komma in. Men de gjorde jag och jag ska självklart tacka ja till platsen. 

Jag mår fortfarande lite dåligt men jag är ändå glad. Men jag är orolig inför praktiken imorron, tänk om jag känner samma imorron som jag gjorde idag. Jag ska inte stressa upp mig för de nu. Men jag hatar fortfarande mig själv. Jag gillar inget hos mig och fattar inte hur mina vänner kan gilla mig. Jag älskar mina vänner men de kan inte älska mig för jag är en misslyckad person. Jag är så jävla rädd att förlora dom för dom är de ända jag har. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback