Zumba

Förlåt att jag inte bloggade igår men jag hade fullt upp hela dagen. Först hade jag köket på förmiddagen jag fick bestämma mat så det blev pasta och köttfärssås det var ett tag sedan vi hade det här. Sen efter kökspraktiken städade jag mitt rum och toa/hall och efter de så hade jag samtal med min terapeft. Gissa vad jag gjorde på kvällen? Jo ni kan väll gissa det i rubriken, jag och en personal dansade zumba, fy fan vad kul det var. Jag har ju dansat zumba förut men det var ett tag sedan. 

Idag så har jag städat personalkontoret och konferensen och ikväll så ska jag ha köket igen. Sen väntar jag och min kompis på två roliga paket som vi beställde i lördags. Hoppas de kommer idag!!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback