Veckosamtal

Hade precis veckosamtal med den kontakperson som jag tycker betett sig illa mot mig senaste tiden och jag sa det till henne men hon sa att jag har betett mig illa mot henne men själv tycker jag att jag har varit trevlig på sista tiden och det tycker flera andra här med. Jag grät som vanligt. Sen prata vi om mötet som är på måndag. Jag ser fram emot det och är sjukt nervös.
 
Jag har inte gjort så mycket, har städat tvrummet, färgat håret igen. Haha jag och min kompis har beställt löshår. Nej det var inte så dyrt, fick lite rabatt efterssom vi beställde tillsammans.
 
 


Mia

Ja löshår är dyrt men man känner sig finare med det :). Kan tipsa om en sida som heter www.extensionstore.se, deras löshår är inte så jätte dyrt och kvalitén är awesome!

2016-02-01 / 22:31:06

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback