Ny vecka nya tag

Oj det är redan vecka 4. Snart är det februari, tiden går fort. Jag har redan hunnit gjort dagens syssla att städa tvrummet i källaren. Jag ska göra en sak till och det är att visa runt en tjej som kommer hit på studiebesök. Jag vet att hon kommer vara supernervös och det är jag med. Jag vet inget om henne varken hur gammal hon är eller vart hon kommer ifrån.
 
Jag är fortfarande arg på en av mina behandlingspedagoger som sket i mig igår när jag mådde piss. Jag mår inte tip top idag heller men det är lite bättre. Jag ska ha veckosamtal med henne på torsdag och jag är jättenervös. Jag vill bara skälla ut henne. Be henne dra åt helvete. Hon passar inte innom vården.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback