Kökstant

Jag har typ blivit en kökstant här. Jag har haft köker två dagar i rad. Engentligen så ska en personal vara med när man är i köket men igår så var den personalen tvungen att vara med på konfan (konferensen) som dom har varje tisdag och idag så var den personalen som skulle vara i köket tvungen att göra något, har inte så stor koll på vad hon gjorde. Men men, det gick bra och alla fick mat och var glada. :D
 
Vi har precis ätit, innan dess var vi till ekohallen (en billig affär som har allt typ) och handlade hästsaker. Vad ska jag göra nu då? Jag har inte en blekaste aning. Jo föresten idag på ekohallen så såg vi Magnung sveriges starkaste man eller föredetta starkaste man. Vi vågade inte fråga om vi fick ta bild med honom. hehe
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback