Jag blir kvar

Jaha då var placerarmötet över, eller mina placerare pratar just nu själva med min teraput och en av mina kontaktpersoner. Jag blir kvar i några månader till. De ska förlänga med 6 månader men man vet inte om jag blir kvar hela den tiden. Vi pratade lite om olika boendealternativ och om man ska göra en ny utredning så jag kan få en fölstendig diagnos. Just nu är allt en ända stor röra.
 
Jag vill bara härifrån. Jag är trött på behandlingshem och att bo på landet. Men det är sant de mina placerare sa om jag avbryter behandlingen för tidigt så kan jag falla tillbaka till de gamla lika fort och då var min tid här meningslös. Jag vill inte åka in och ut på psyk igen. De löser inga problem.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback