Tbx på psyk

Jag har inte orkat blogga. Jag har mått piss de sista dagarna. På nyårsafton tog jag en överdos men de var inte så många tabletter så jag beehövde inte åka in.
 
På nyårsdagen försökte jag ta en överdos igen men mina föräldrar kom på mig. Jag åkte in frivilligt till psykakuten i Gävle om jag inte hade åkt in frivilligt hade polisen kommit och hämta mig. Jag blev inlagd på LPT (lagen om psykisk tvångsvård)
 
När jag kom till avdelningen i Gävle så fick jag sova i korridoren pga överbeläggning. Det var hemskt att få sova på ett ställe där alla kan se en. Jag försökte strypa mig på avdelningen så jag fick vak fram tills jag skulle åka taxi tbx till Jönköping. Resan gick bra.
 
Dagen efter jag kom tillbaka så skar jag mig igen så jag fick sy. Jag klarade mig i 4 veckor men sen gick de inte längre.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback