Behandlingeshem

Igår var de länsrätten och mitt LPT blev förlängt till den 28 april men jag kan bli utskriven om vi hittar ett bra behandlingshem. Jag hoppas att vi hittar ett behandlingshem innan jul. Jag orkar inte vara inlåst bakom psyks låsta dörrar mer.
 
Jag ville till Finjagården i Hässleholm men de hade inga platser lediga förrän till våren och de är en lång kölista. Men jag har hittat ett annant behandlingshem som verkar bra som min kontaktperson ska kontakta imorron. :)
 
Idag har det varit en lååååååångtråkig dag, det finns absolut inget att göra, jag går bara fram och tillbaka i korridoren. Jag har inte skadat mig på två dagar nu och jag har lämnat ifrån mig de jag kan skada mig på vilket var jättesvårt men jag klarade de.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback