Fortfarande vak

Jag fick prata med läkaren i morse men han ville inte släppa på vaket eftersom jag inte kunde lova att inte skada mig igen. Men imorron ska jag bli av med de. 
 
Jag vet inte vad jag ska skriva för de händer inte så mycket inne på psyk, man spelar kort nästan hela dagarna och jag vinner alltid. ; ) Haha
 


Emma

Hittade hit via en annan blogg. Har också borderline. Ville bara lämna ett hej...

2014-12-04 / 11:42:44
BLOGG: http://mejomitt.blogg.se
Helena

Jag har själv Borderline och har tampats med kraftiga självskador. Efter egen erfarenhet så vet jag att sälvskadebeteendet blir värre när man är intagen på Psyk. Man får uppmärksamhet osv. Hur ser du på det? Självskadar du lika mycket hemma som på Psyk? Blir det lika djupt när du skär hemma?

2014-12-04 / 13:09:50

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback