Fortfarande kvar på psyk

Vad ska man skriva när man är inlagd på psyk. Jag trodde jag skulle bli utskriven denna vecka men ikke sa nicke. På måndag ska jag prata med läkaren och jag tror nog inte de blir nå perm innan dess. Men jag vet inte.

Igår och dag har jag mått piss. Jag har haft starka tankar på att ta mitt liv men jag har stått emot fast de har varit sjukt svårt.
Jag är rädd för att åka hem samtidigt som jag så gärna vill de. Men jag HATAR min lägenhet. Den är så kall och tyst. Jag längtar till flytten den 1 maj. Hoppas den lägengenheten blir bättre och varmare. Jag funderar på att flytta hem en och halv månad tills flytten men de beror på, jag ska ju få boendestöd och på tisdag ska jag på möte ang praktikplats. Jag borde ha tagit tag i allt för lääääänge sedan redan i höstas då mamma sa till mig, men nej då, de får jag ångra nu.
 
Har inga bilder att bjuda på och inge mer att skriva. Byebye
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback