FY FAN VAD JAG KÄMPAT

Idag har jag haft två bra samtal med två bra sjuksköterskor och fick veta att det har varit ett möte angående mig och hur jag ska "vårdas" hur min tid på psyk ska bli så meningsfull som möjligt. Jag längtar till jag får gå ut och gå men än så länge får jag inte lämna avdelningen.
 
Citat från en ssk
"skriv på din blogg FY FAN VA DU HAR KÄMPAT"
 
"Varje gång du gör de här och de här (hon pekar på min hals och min arm) så vinner dom som varit dumma mot dig men varje gång du gör så här (visar ett vasst förmål som jag gett henne) så vinner du"
 
 
Så jag skriver det FY FAN VAD JAG HAR KÄMPAT I ALLA DESSA ÅR OCH MER SKA JAG KÄMPA!!! Jag får äntligen den vård jag behöver. Jag ska vinna över min borderline
 
 
Detta stämmer så bra
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback