Mat

Jag har verkligen inte haft någon lust att blogga, jag har funderat på att lägga ner bloggen men de känns fel på något sätt. Nu ska jag sammanfatta vad som hänt.
 
I onsdags fick jag perm en natt så jag och Erika åkte till Huskvarna lite spontant och de var ett av de tråkligaste stället jag varit på.

Samma kväll bjöd keneserna oss på världens godaste middag
 
Sen i helgen så fick jag perm över helgen med Erika jag får nämligen inte åka hem själv.
 
I måndags alltså igår så fick jag träffa en advokat inför idag då jag var till förvaltningsrätten ang mitt LPT. Igår hade jag vårdplanering där de pratades om boendestöd.
 
Imorron ska jag laga mat med en från ADL (aktiviteter i dagliga livet) för att se hur mycket hjälp jag behöver i mitt dagliga liv. Tiden på psyk har gjort mig väldigt lat.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback