Lägenhetsvisning

I förrgår den 25 så var de exakt ett år sedan jag flyttade hemifrån till behandlingshem för att bli bättre i mitt betende men de blev jag aldrig, jag hade inget tålamord. Så ni som följt bloggen ett tag vet att jag gav upp efter ett halvår. Jag trivdes inte där och behandlingshem var inget som passade mig. Allt passar inte alla jämt.
 
Idag ska jag Erika och Hong gå på lägenhetsvisning inne i stan, vi vill flytta in till stan just nu bor vi alla 10-20 minuter ifrån stan med bussen. Jag hoppas verkligen på den här lägenheten men Erika har inte pratat med sin mamma än och jag är rädd att hon ska säga nej. Jag vet att vi är 20+ men ibland känner man sig liten och vill ha råd från föräldrarna. Min mamma tycker att jag ska bo kvar men jag har bestämt mig för att flytta, jag gillar inte lägenheteten som jag bor i nu.
 
Nu ska jag fixa mig inför visningen och vila lite. De har börja tvinga upp mig på morgonen nu för att ta mitt blodsocker eftersom jag är så yr och illamående om dagarna.
 
Bild från 24 september förra året
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback