Bra/dåligt

Idag fick jag prata med läkaren och han sa att jag kanske blir utskriven innan jul och jag fick en 3 i tillsynsgrad (jag får gå ut med personal) jag blev glad då men nu i efterhand är jag rädd, jag vet att de första jag skulle göra när jag är ensam är att skada mig och eventuellt en intox (överdos) Jag vill vårdas frivilligt i så fall. 6 månader bakom psyks låsta dörrar gör att man har glömt hur frihet känns. Jag vill vårdas tills jag får komma till ett behandlingshem jag klarar mig inte själv, jag vet det.
 
 
Snart ska jag få gå till city gross med en perosnal och en annan patient, ska bli skönt med lite luft.
 
 
Idag då kom de snö eller snöbalndat regn
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback