Mobbning

Jag vill ta upp de här med mobbning igen.
 
Jag kan inte förstå hur folk kan ha hjärta att skada någon, mobbning är ett av de värsta sättet att skada någon enligt mig. De är sår som ALDRIG läker helt.
 
Jag hade en mardröm inatt ang mobbning, de var hemskt och jag grät och fick psykbryt i drömmen ocg vakna upp gråtandes.
 
Nu när jag bor på ett ställe där jag har fina vänner som stöttar mig, ja vi stöttar varandra. På lövängen (behandlingshemmet) så mobbade både personal och klienter varandra, jag kände mig kränkt av vissa klienter och viss personal frös ut mig eller sket i mig helt de såg att jag inte mådde bra men inte f*n kom de och prata med mig när de vet att jag har svårt att säga till.
Jag fick ingen hjälp!!!!
 
Jag kan säga att jag inte mår så bra ikväll, jag känner mig ledsen och ensam fast jag varit med kompisar hela dagen. Jag är trött. Jag vill bara gråta och skrika. Jag kollar på 112 på liv och död och just nu är de poliser i bild och jag får tillbakablickar från när jag blivit tagen av polisen. Jag har ingen ångest över de jag är snarare glad att de kommit och tagit mig, jag har varit väldrigt bråkig de gånger jag blivit tagen av dom.
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback