Jag del 2

Jag hoppade av gymnasiet och gick hemma ett år. Jag gick i terapi en gång i veckan men jag kände inte att jag fick ut något av det.
 
Augusti förra året (2012) så började jag på en folkhögskola i Stockholm, jag gick där ca 3 veckor innan jag hoppa av. Jag mådde så dåligt så jag hamnade på psyk med LPT (lagen om psykisk tvångsvård) Jag var inlagt i två veckor.
 
Senare samma höst åkte jag med familjen till Malta, resan var piss jag mådde skit och bråkade med mamma och pappa hela tiden. En vecka efter jag kom hem från Malta åkte jag till Barcelona med Sina och den resan blev också misslyckad. jag mådde så dåligt att de ända jag ville var att dö.
 
När jag kom hem från Barcelona så hamnade jag på psyk igen, denna gång i två månader med tvångvård i perioder.
 
 
Bild från när jag mådde som sämst
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback