Jag vill och jag ska

Jag vet inte varför mig jag känner mig plötsligt bara deppig och ledsen. Jag hatar mitt liv som det är just nu. Jag saknar mamma. När ska jag växa upp? När ska jag sluta vara mammig. Det finns så mycket som jag vill
 
JAG VILL...
...åka till Afrika och hjälpa utsatta barn
....Åka som au pair
....ta körkort
....flytta till stockholm
...bli fri från min borderline
 
och sååå mycket mer
 

När ska ett mirakel ske, jag tror inte på mirakel.
 
Jag hatar migsjälv. Varför ska jag vara så ful och äcklig? Varför levar jag, jag menar jag är misslyckad. Varför har jag så underbara vänner som jag inte är värda?
 


Anonym

Du har säkert hört det här förut. För att bli frisk så måste du inse hur du ÄR. Oftast håller man inte med om det som andra säger om en när man har borderline. Det är så svårt att bli frisk men det går ju! Ååå det är lite svårt att få folk att tänka om, man kan inte alltid stå bredvid och motivera. Det är ju du som bestämmer dig. Du är människa. Du kan ju göra precis vad du vill i hela världen. Du är ju inte annorlunda från någon annan, du har bara haft en dålig start. Ingen annan kan bli frisk åt dig, jag hoppas att du ger dig fan på att klara det här

Svar: Tack för den fina kommentaren. Jag ska kämpa på. :)
Rebecka Nordlander

2013-11-22 / 00:03:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback