Aj mina ben

Är tillbaka på behandlingshemmet nu, sitter i rullstol. Jag kan gå men har gått för mycket idag och har nu jättejätte ont i ben och höfter. Blööö
 
Bilresan igår tog 10 timmar så på kvällen fick jag sjukt jobbiga smärtor. Det känndes som jag fick knivar i knävecken.
 
Inatt hade jag varit uppe och gått och suttit på huk vilket jag inte får för då kan min skada bli värre. Det är flera rörelser jag inte får göra, det är sjukt drygt. Idag har jag plockat upp på rummet, betala räkningar och vilat. Alla hät är så gulliga mot mig och hjälpter mig. Är så tacksam för det.
Linda är inte här så det är ändå lite ensamt, jag hoppas hon kommer tillbaka nästa vecka.
 
Lilla Molly igår i bilen. Hon var så duktig. Mammas lilla pluttebebis
Jag just nu. Fick ett rivmärke på näsan inatt av min lilla pluttebebis.
 
Ne nu ska jag sova, är astrött
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback