Germeny

Hej, jag har inte kunnat blogga pga att blogg.se har kronglat och sen har jag haft fullt upp.
 
Detta har hänt de senaste dagarna
I fredags så flög vi till köpenhamn och sedan bilade vi till tyskland. Igår var vi på stan (Göttingen) och shoppa, åt glass. Efter någon timme kom Sinas vän och vi satte oss och tog en varsin coctail. Kvällen avslutades med grillparty!
 
Ikväll blir de utgång med några av Sinas kompisar, vi ska till nån nattklubb och dansa och ha skoj. :)
 
Imorgon ska vi upp klockan 6, hahah lycka till säger vi, ne men vi ska inte bli fulla vi går inte ut för att bli full vi går ut för att ha kul. Vi ska åka till Hannover och shoppa, senare på kvällen ska vi gå på en vattenshow i wolfsburg (stavning?)
 
På tisdag ska vi till Hamburg och shoppa och ha roligt, de är sista dagen jag är här för på onsdag åker jag hem. Jag ska njuta av verje sekund jag är här. :D
 
 
Just ja, igår färga ja håret brunt!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback