Each day gets easier

Idag är det den 2 juli, gu va tiden går fort. Idag ska jag rönkas igen och sen ska jag träffa läkaren. Undra hur det har länkt, jag hoppas att det ser fint ut. :) Varje dag blir lättare och jag får mindre ont.
 
Imorgon ska vi åka till Gekås Ullared, sjuksyrran sa igår att det inte ens är att tänka på för min del, men hon kan inte avgöra det för hon vet inte hur jag känner. Jag har iaf ringt min kontaktperson på hemmaplan.
Jag blev utskriven för en vecka sedan och i torsdags åkte jag och mamma till valbo och shoppade och det gick bra. Aja jag ska med iaf.
 
Jag saknar Linda, snälla kom tillbaka nu. Och min lilla plutt tina, hon kommer
om två veckor. Läääängtar. :D
 
MIna smärtstillande medeciner gör så att jag får väldiga humörsväningar, ena stunden är jag glad och nästa är jag ledsen och orkar inte kämpa mer.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback