Long time ago

Jag har verkligen inte orkat blogga, jag har mått så dåligt. Jag kom hem förra fredagen
vilket var skönt efter två månader på sjukhus. Usch och nu väntar jag på beslut om
behandlingshem.
 
Till något helt annat, tror ni på exorcism?
flera gånger har de känt som jag är besatt av någon/något
senast idag så börja jag känna mig besatt och betedde mig
konstigt och sen så satte jag mig på golvet och börja skrika,
riva mig, bita mig osv. Jag mår sjukt dåligt nu och vet inte vad
jag ska tro. Är jag galen eller är jag besatt???
 
Häromdagen så gjorde jag något jag inte fick under sjukhusvistelsen, spagetti och köttfersås. Bilden
såg bättre ut i mitt huvud. xD
Var i sthlm och shoppade lite :)
Många promenixer :)
Och semelbak. Mums



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback