???

Jag vet inte vad jag vill längre. Allt känns hopplöst. Jag ser inget ljus bakom
mörkret. Har ni kännt er stressade fast egentligen finns det inget att vara
stressad över. Jag känner mig stressad så fort jag vet att något ska hände,
en förändring, jag är rädd för en förändring fast jag vet att de är vad jag
behöver. Varje dag så har jag dessa känslor: rädsla, sorg, agrition och
tvångtankar. Men varför är jag rädd och ledsen inte ens jag vet de jag
menar, jag har två underbara vänner men jag har bara TVÅ jag kanske
är ledsen för att mina andra vänner är borta. Varför är jag arg, kanske för
att jag numera känns som att jag "bor" på ett sjukhus och inte får åka hem,
tvångstankarna är att jag måste skära mig när jag gjort fel, det har varit så nån
månad men jag har inte visat de förrän nu, jag skar mig även 2011.
 
Döden! Är ni rädda för döden, vad händer efter man dött. Ruttnar man? Kommer
man till himmelriket? Vill ni dö i förtid, de vill iaf jag.
 
Bild från igår



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback