I want to die now

Jag är så rädd för att stå där ensam i min lägenhet. I fem dagar har jag hållit på nu, i förrgår fick de bryta upp min dörr med en kofot. Livet står bara stilla.
 
Ambulansen var här idag igen för att jag tagit tabletter, igen. De var irriterade för att de är här var och varannan dag och att vi inte fått behandling på 9 veckor.
De ansvariga för behandlingen är inte här. Behandlingshemmet ville skicka in mig till medicinakuten men läkaren sa nej, tvångvård på psyk gick inte heller utan de bästa för mig är att vara kvar med täta tillsyner (var 10 minut om jag är på rummet) men de var inte på tal hur de ska förhindra det som händer, jag har redn rispat mig igen.
 
Bild från Hamburg
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback