Home

Blev klart idag att jag ska åka på permession på torsdag och vara hemma till lördag eller söndag beroeende på hur de går. Med tanke på att jag mått som jag gjort sista tiden och lagt upp olämliga bilder. Jag vet inte varför jag gör de, jag tänker mig inte alltid för. Jag kan skylla på min borderline men det gör jag inte i detta fallet eftersom de är min ångest som vill ha uppmärksamhet.
 
Imorgon är de tisdag och som vanligt händer inte ett skit. Jag kanske ska åka på en dagspermession till min kompis samt träffa en tjej som ska vara inneboeende i lägenheten. :)
 
 
 
 
I will go home to my petents on thursday och will be home to saturday or sunday. I have fell  so bad the last day nt so see who it's work. I know i have posted inappropriate images and i don't why i did it and i am sorry for that. I can't say it is my borderline becuse it is not the error it is my anxiety.
 
Tomorrow is it thuesday and it's like the anothersday, nothing specel happend, I will maybe go to the town and meet my friend. We will see.
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback