God natt

Ligger på mitt rum nu och ska sova. Dagen har varit sjukt jobbigt. Fick ett utbrott som gjorde saken värre. Jag kunde kanske fått åka hem idag men istället fick jag ständig övervakning. Fick inte stäga dörren ens. Nu är de bättre men övervakningen fortsätter och ingen hemkomst innan helgen iaf. På måndag ska jag träffa läkaren igen.
 
Blir en bild från förra sommaren när jag och Erika var i köpenhamn. Saknar henne sjuuuuukt mycke.
En bättre vän får man leta djupt efter. BFF <3<3<3 Jag vet att jag och Erika kommer vara vänner
föralltid, spelar ingen roll om vi skulle bråka för jag skulle ALLTID förlåta henne. Men vi har aldrig
bråkat och tror inte vi kommer göra de. Men nu skulle jag göra allt för att få krama henne.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback