A new start

Hej på er. Vet att det var länge sedan jag bloggade. Försökte med berikas show men de gick inte så bra. Men ska försöka. En lång historia kort.
 
April var jag i London med min familj
Juni började jag sommarjobba på ett ålderdomshem
Juli/augusti bilade jag med Sinas familj till Tyskland.
19 Augusti flyttade jag till Stockholm eller tja lite utanför men ändå i Sthlm. ;)
 
Jag har bott här nu lite drygt två veckor och mycket har hänt. Jag har blivit sjukare.I helgen när jag var hemma hände en sak som jag inte vill skriva ut. Att vara psykiskt sjukt tär på en, de är ett helvetet. Jag vill inte hamna på psyket igen. Jag ser ut som en häxa, jag skiter i hur jag ser ut. Inget intresserar mig längre.
 
Bilden är cirka en vecka gammal och jag försökte se okej ut.
 
Jag vet inte om jag kommer kunna bo kvar här, mitt inre skrier efter hjälp.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback