HEJ OCH VÄLKOMMEN TBX

Nu är jag tillbaka efter ett upphåll från bloggen. Jag ska berätta hur de ligger till.

Jag har mått psykiskt dåligt sista tiden och inte orka gör någonting. Mamma och pappa har bråkat och vi va på väg att flytta söder ut men de blev inte så. Jag har blivit sjukare så efter sommaren så hoppar jag av gymnasiet och börjar på en annan slags gymnasim. Vad tänker jag inte säga.

Imon är det min födelsedag jag är lite dubbelmoralisk när de kommer till den, jag vill inte fira så kommer inte göra de, de kommer bli en lugn hemmakväll men smörgåstårta för jag ÄLSKAR de och lite prisenter. Mest pengar antar jag eftersom jag ska till London snart.

Har inte så mycket att berätta men ställ gärna frågor så kanske jag svarar. :)

Så ser man ut nu för tiden.





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback